Newsroom

Newsroom

Γιατί το Star Academy είναι ό,τι χειρότερο έβγαλε η ελληνική τηλεόραση φέτος

Ήταν μέσα Μαρτίου όταν έκανε πρεμιέρα για πρώτη φορά στην Ελλάδα το «Star Academy». Από τότε μέχρι και σήμερα, το νέο μουσικό talent show του Epsilon δεν έχει καταφέρει να κερδίσει ούτε μεγάλη μερίδα των τηλεθεατών, αλλά ούτε και τους ανθρώπους που παρακολουθούν τα τηλεοπτικά δρώμενα και κρίνουν.

58ff40a01dc52485228b4603

Του Άγγελου Γεραιουδάκη

Ως ενεργός χρήστης των social media, σε κάθε live διαβάζω αρκετά υβριστικά σχόλια που έχουν κυρίως να κάνουν με το πρόσωπο του παρουσιαστή, αλλά και με την «κατάντια» της κριτικής επιτροπής. Το ποτήρι, όμως, ξεχείλισε όταν στο προηγούμενο live, που προβλήθηκε το περασμένο Σάββατο, έκαναν την εμφάνισή τους η Άσπα Τσίνα και ο Νίκος Μουρατίδης. Δύο πρόσωπα που μας γύρισαν 15 χρόνια πίσω.

Το κανάλι του Περιστερίου, όλο αυτό το διάστημα, προσπαθεί με κάθε τρόπο να μας πείσει ότι το «Star Academy» είναι το πρώτο και το καλύτερο και το μεγαλύτερο show της ελληνικής τηλεόρασης. Κάτι που σίγουρα δεν έχει καταφέρει ακόμα. Δεν είναι μόνο ότι είναι trash, είναι ότι είναι τρομερά αντιπαθητικό. Ορισμένες φορές για να πετύχει μια εκπομπή δεν χρειάζεται ο παρουσιαστής να κάνει κάτι άλλο πέρα από να το μπορεί να μιλάει σωστά ελληνικά και να μην κάνει τόσα σαρδάμ.

Στην περίπτωση, βέβαια, του Μένιου Φουρθιώτη, του πιο μισητού ανθρώπου που έχει περάσει ποτέ από την ελληνική τηλεόραση, ο παρουσιαστής είναι λόγος να μην πετύχει η εκπομπή. To Epsilon είναι ένας παιδικός σταθμός για να μπορεί να παίζει ο πρώην μάνατζερ της Τζούλιας Αλεξανδράτου και να πραγματοποιεί τα όνειρα που είχε μικρός. Ένα από αυτά φαίνεται πως ήταν να παρουσιάσει και το «Fame Story», γι’ αυτό και τον παρακολουθούμε τώρα στο «Star Academy».

Οι ιθύνοντες του καναλιού προσπαθώντας να σώσουν τη νέα μουσική εκπομπή προσπάθησαν να κρύψουν την ταυτότητα του παρουσιαστή πριν τη μεγάλη πρεμιέρα για να μην αρχίσει το θάψιμο από πριν και προδικάσει το αποτέλεσμα. Να δούμε το πρώτο live και να πούμε όλοι με έκπληξη το πόσο διαφορετικός, ταπεινός, γλυκός, ευγενικός και καλός είναι τελικά ο Μένιος Φουρθιώτης. Δυστυχώς, όμως, εδώ μιλάμε για τον πιο αντιπαθητικό άνθρωπο της νέας γενιάς των Ελλήνων παρουσιαστών.

Ωστόσο, αυτό που μάλλον διέφυγε από τα στελέχη του καναλιού είναι ότι το κοινό στο οποίο απευθύνεται το «Star Academy» είναι πολύ διαφορετικό από το κοινό της εκπομπής «Αποκαλυπτικά», που πάει καλά σε νούμερα τηλεθέασης και της οποίας το περιεχόμενο είναι ίδιο με το περιεχόμενο παλιών μεσημεριανών εκπομπών της Τατιάνας Στεφανίδου, της Χριστίνας Λαμπίρη, της Φαίης Σκορδά και της Κατερίνας Καραβάτου.

Παράλληλα, οι ατάκες της κριτικής επιτροπής και ο τρόπος με τον οποίο χειρίζονται τους διαγωνιζόμενους είναι εκείνα που έχουν κλέψει την παράσταση, ενώ το ταλέντο των παιδιών έχει περάσει σε δεύτερη μοίρα. Εύκολα κάποιος μπορεί να καταλάβει πως μεταξύ τους υπάρχει μία αμηχανία και μία απόσταση. Συνέχεια τσακώνονται, ενώ πίσω από τις κάμερες υπάρχει τρελό backstage με τους υπεύθυνους της παραγωγής να σηκώνουν τα χέρια ψηλά!

Ο Νίκος Καρβέλας είναι ο πρώτος που κατάλαβε ότι όποιος παίρνει τον ρόλο του σοβαρά, πεθαίνει. Ο ίδιος σε όλη τη διάρκεια του show έχει δείξει μία άκρως εγωκεντρική τηλεοπτική συμπεριφορά και δεν έχει καμία διάθεση να γίνει το μέλος μίας παρέας. Βαριέται, λέει βλακείες και αρνείται να εκπληρώσει τον ρόλο του. Παράλληλα, πετάει τσίχλες στους διαγωνιζόμενους, τους φέρνει σε δύσκολη θέση κάνοντας προσωπικές ερωτήσεις, απαξιώνει τον κόσμο και δεν ακολουθεί κανέναν τηλεοπτικό κανόνα.

Από την άλλη, έχουμε μία Άννα Βίσση, που είμαι σίγουρος πως έχει μετανιώσει την ώρα και την στιγμή που έλεγε το «ναι» στον Μένιο Φουρθιώτη. Βέβαια, είναι και ο μόνος λόγος να κάτσεις να δεις το «Star Academy». Η γνωστή τραγουδίστρια έχει διπλό ρόλο στο μουσικό show. Αφενός έχει το ρόλο της ανεπίσημης μεταφράστριας της «καρβέλειας διαλέκτου» και αφετέρου είναι η μόνη που προσπαθεί να κρατήσει το μουσικό talent show σ’ ένα αξιοπρεπές επίπεδο.

Ο Πέτρος Κωστόπουλος στο παρελθόν ήταν μία από τις μεγαλύτερες δυνάμεις των Media. Κάποτε όλοι οι δημοσιογράφοι ήθελαν να δουλέψουν στα περιοδικά του και στους ραδιοφωνικούς του σταθμούς. Έχει αφήσει τη δική του ιστορία. Δικαίως, λοιπόν, βρίσκεται στη συγκεκριμένη θέση. Απλά θα ήθελα περισσότερο να εστιάζει τη κριτική του στο μουσικό κομμάτι και όχι τόσο στην εξωτερική εμφάνιση των κοριτσιών.

Το τέταρτο μέλος της κριτικής επιτροπής συμπληρώνει η Ναταλία Γερμανού. Μία πετυχημένη γυναίκα στο χώρο των media που έχει γράψει πολλά τηλεοπτικά χιλιόμετρα και οφείλουμε να σεβόμαστε όλοι εμείς οι δημοσιογράφοι. Αλλά βρε Ναταλάκι μου πόσο γλάστρα πια; Πραγματικά, μου κακοφαίνεται που βλέπω μία τέτοια προσωπικότητα που έχει για όλα άποψη, να μεταμορφώνεται σε τηλεοπτική γαρνιτούρα. Ωστόσο, αξίζει να τονίσω σε αυτό το σημείο, πως όλοι έχουμε κάνει πράγματα που μας προκαλούν ντροπή, επειδή ήταν η δουλειά μας. Περιμένω να δω τη Ναταλία που ξέρω, πιστεύω και εκτιμώ…!

Στην κριτική επιτροπή του «Star Academy» θα βρίσκεται πλέον μόνιμα ο Νίκος Μουρατίδης. Αν και αρχικά υπήρχε η σκέψη για guest κριτές σε κάθε live, τελικά αποφασίστηκε πως ο γνωστός μουσικός παραγωγός θα είναι ο πέμπτος κριτής μέχρι το τέλος του show. Μία έξυπνη κίνηση που έκανε η παραγωγή καθώς το «πακέτο» μετατρέπεται ακόμα πιο «εκρηκτικό». Κάτι που ήδη φάνηκε το βράδυ του Σαββάτου. Έτσι, λοιπόν, και επίσημα επιστρέφουμε πίσω στη δεκαετία των ’00 που μεσουρανούσαν τα ξεκατινιάσματα και η παρακμή.

Την Άσπα Τσίνα τη θυμόμαστε από το «Fame Story» και τους καβγάδες που είχε με την Κατερίνα Κούκα και τους συμπαίκτες της. Αρκετά χρόνια αργότερα, βρέθηκε και πάλι σε ριάλιτι παιχνίδι, αυτή τη φορά για να τραγουδήσει στη σκηνή του «Star Academy» και να μαλώσει επίτηδες με κάποιον ώστε να χαρεί ο Μένιος που έχει μάθει να ζει με τις ίντριγκες.

Η τραγουδίστρια, με τον εκρηκτικό της χαρακτήρα, επέστρεψε δυναμικά και μάλιστα ήρθε σε μεγάλη αντιπαράθεση με τον Πέτρο Κωστόπουλο. Στη συζήτηση παρενέβη και ο Μουρατίδης, που σχολίασε το «υφάκι» και το στιλάκι» της τραγουδίστριας, ενώ κάποια στιγμή ο Κωστόπουλος, είπε απευθυνόμενη προς εκείνη: «Τώρα θα μιλάω μαζί σου, βαριέμαι. Έλα άστο. Τελειώσαμε».

Σε ό, τι αφορά τους παίκτες, η πρώτη εντύπωση είναι πως σαφώς αυτές δεν πρέπει να ήταν καλύτερες φωνές που πέρασαν από τις auditions (αν έγιναν τελικά). Βέβαια, είναι απόλυτα φυσιολογικό, όταν ετοιμάζεις ένα ριάλιτι να ψάχνεις περισσότερο «χαρακτήρες» παρά «έτοιμους τραγουδιστές». Σε κάθε περιπτώση, πάντως, τα φάλτσα σπάνε τύμπανα.

Η τηλεοπτική πραγματικότητα με τη μορφή που έχει δημιουργεί σήμερα, δυστυχώς, δεν μπορεί να συνδράμει στο να νικηθούν οι διακρίσεις και η ομοφοβία. Και αυτό επειδή δεν έχει ούτε τα μέσα, αλλά ούτε και το πνευματικό υπόβαθρο για να το υπερασπιστεί. Πριν μερικές εβδομάδες, ο Στέλιος Καλίτσης ήρθε σε δύσκολη θέση καθώς ο Νίκος Καρβέλας σχολίασε την σεξουαλικότητα του παίκτη on air.

Σίγουρα, είναι εξαιρετικά αδιάκριτο να στριμώχνεις έτσι κάποιον για την προσωπική του ζωή, και μάλιστα στην τηλεόραση, μπροστά σε χιλιάδες τηλεθεατές, μπροστά στους φίλους και συγγενείς του παίκτη. Ο σπουδαστής ταράχτηκε, και είναι κατανοητό. Πέρασε την υπόλοιπη εβδομάδα διαμαρτυρόμενος για την ερώτηση. Όμως το ενδιαφέρον είναι πως τάχα δεν την βρήκε «προσβλητική» για τον ίδιο και δεν την πήρε προσωπικά, αλλά ενοχλήθηκε εκ μέρους των νέων παιδιών που έβλεπαν το πρόγραμμα.

Παράλληλα, o Ζαφείρης Παρασκευόπουλος μιλώντας στις κάμερες πριν λίγες μέρες, ανέφερε: «Ελάτε και πάρτε τον π…ο μου! Ελάτε γιατί είστε για τον π…ο! Φέρτε και πέντε δέκα τραβέλια και κάντε το show! Στον π…ο του Παρασκευόπουλου! Γα…ε με ρε μαλ… τώρα! Βάλτε μέσα το άλογο, το horse boy και βάλτε και τέσσερα τραβέλια! Οι τύποι είναι για κλωτσιές! Στην π…α μου αν το γράφετε, στην π…α μου και αν δεν το γράφετε».

Βέβαια, αργότερα ο διαγωνιζόμενος τα μάζεψε με την αιτιολογία πως ήταν μεθυσμένος. Σε μια εποχή όπου οι άνθρωποι στοχοποιούνται κατά συρροή λόγω καταγωγής, λόγω θρησκείας και λόγω σεξουαλικής προτίμησης δεν μπορεί η τηλεόραση να το ενισχύει προσποιούμενη την αθώα περιστερά.

Οι φιλοδοξίες του Epsilon να παρουσιάσει ένα show «υπερθέαμα» κατέληξαν σε «υποθέαμα». Η μόνη ελπίδα που ίσως είχαμε κάποιοι ήταν ότι για να είναι η Άννα Βίσση στην κριτική επιτροπή δεν θα μπορούσε να είναι και τόσο χάλια. Και αυτή η ελπίδα ήταν πολύ πενιχρή και μόνο μετά από διάφορες αναλαμπές πολύ καλής θέλησης αυτών που την συμπαθούμε. Ωστόσο, η aloe vera θρυμμάτισε και εκείνη την πολύ μικρή σκέψη ότι το «Star Academy» θα βλέπεται.

Πηγή: koolnews.gr

Τα άρθρα που δημοσιεύονται στην κατηγορία «Απόψεις» εκφράζουν τον/την συντάκτη/τριά τους και οι θέσεις δεν συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη του koutipandoras.gr

Πρωτοφανές συμβάν στη Δράμα: Έκοψαν τα φρένα σε ΙΧ 38χρονης μητέρας – «Μα δεν έχει διαπραχθεί έγκλημα»…έλεγαν οι αστυνομικοί

andraz lazic lcirqLKB8B4 unsplash

Πρωτοφανές συμβάν στη Δράμα: Έκοψαν τα φρένα σε ΙΧ 38χρονης μητέρας – «Μα δεν έχει διαπραχθεί έγκλημα»…έλεγαν οι αστυνομικοί

«“Πρέπει να σ’ αγαπούν πολύ”, μου είπε με ύφος (ο μηχανικός) και ανέφερε ότι στα…

Μεγάλες στιγμές στα μπουζούκια: Ο Γονίδης φίλησε στο στόμα τον Ζαφείρη Μελά (video)

profile player 960x540 20

Μεγάλες στιγμές στα μπουζούκια: Ο Γονίδης φίλησε στο στόμα τον Ζαφείρη Μελά (video)

Τους πάντες αιφνιδίασε ο Σταμάτης Γονίδης στο νυχτερινό κέντρο που δουλεύει όταν αντιλήφθηκε τον Ζαφείρη…

Σοκ στη Θεσσαλονίκη: «Θα γινόταν φονικό» – 39χρονος απείλησε να βλάψει τη μητέρα του

περιπολικο

Σοκ στη Θεσσαλονίκη: «Θα γινόταν φονικό» – 39χρονος απείλησε να βλάψει τη μητέρα του

Ο 39χρονος είναι χρήστης ναρκωτικών ουσιών, ενώ στο παρελθόν έχει καταδικαστεί και έχει εκτίσει ποινές…