Newsroom

Newsroom

Ermis Awards: Οι καμπάνιες της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας απέσπασαν 9 βραβεία

Fischer, Amstel, Heineken, ΑΛΦΑ και ΜΑΜΟΣ κέρδισαν τις εντυπώσεις στη γιορτή της επικοινωνίας

5aaa69881dc524ec618b4568

Οι επιτυχημένες καμπάνιες επικοινωνίας των αγαπημένων brands της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας ξεχώρισαν στα φετινά Ermis Awards, τον κορυφαίο θεσμό βράβευσης της δημιουργικότητας στην επικοινωνία στην Ελλάδα. Οι μάρκες της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας απέσπασαν συνολικά 9 βραβεία: 1 Grand Ermis, 2 Ermis Gold, 4 Ermis Silver και 2 Ermis Bronze στις ενότητες AD, Direct, Digital, Production και PR.

Η διαφημιστική ταινία «» της μπίρας Fischer που ταξιδεύει τον θεατή στον χρόνο και τον προτρέπει να εστιάσει στην ουσία και στις δυνατές εμπειρίες, προσπερνώντας τις «ταμπέλες», έλαβε το GRAND ERMISBest AD, την ύψιστη αναγνώριση στην ενότητα της διαφήμισης. Κέρδισε, επίσης, δύο Gold στις κατηγορίες διαφήμισης αλκοολούχων και μη ποτών και παραγωγής διαφημιστικών ταινιών στην ενότητα Ermis Production.

Η «», το διαφημιστικό σποτ της μπίρας ΑΛΦΑ που συγκίνησε φέρνοντας στο προσκήνιο τις δυσκολίες που δοκιμάζουν τις σχέσεις πατέρα και γιου, κέρδισε το Silver στην κατηγορία παραγωγής διαφημιστικών ταινιών για αλκοολούχα ποτά της ενότητας Ermis Production.

Δύο ακόμη επεισόδια της επιτυχημένης καμπάνιας της AMSTEL αναγνωρίστηκαν για την ευρηματικότητα και το χιούμορ τους. Το επεισόδιο «», όπου η γνωστή τραγουδίστρια επιλέγει μια Amstel Free, την πρώτη μπίρα στην Ελλάδα με 0,0% αλκοόλ, απέσπασε το Silver βραβείο στην κατηγορία διαφήμισης αλκοολούχων και μη ποτών. Αντίστοιχα, το επεισόδιο «» έλαβε ένα Bronze στην κατηγορία social video της ενότητας Ermis Digital.

Επιπλέον, ο , ο οποίος έδωσε δυναμικό παρών στα μουσικά φεστιβάλ του καλοκαιριού, κέρδισε τις εντυπώσεις και το Silver στην ενότητα Ermis Direct.

Στην κατηγορία Ermis Digital βραβεύθηκε με Bronze και η Heineken, για το στο πλαίσιο της χορηγίας της στο Ejekt Festival, όπου πρόσφερε μία μοναδική εμπειρία για τους πραγματικούς fans που δεν ακούν απλώς τη μουσική, αλλά τη ζουν.

Τέλος, η μπίρα , το ιστορικό προϊόν που επανακυκλοφόρησε πέρσι από την Αθηναϊκή Ζυθοποιία σε συνεργασία με την οικογένεια Μάμου, απέσπασε Silver βραβείο στην ενότητα Ermis PR για το λανσάρισμά της στην πατρίδα της, την Πάτρα. Με αφορμή την αναβίωση της ΜΑΜΟΣ, η Αθηναϊκή Ζυθοποιία ταξίδεψε στον χρόνο την τοπική κοινωνία της Πάτρας, συνεργάτες και δημοσιογράφους, ξυπνώντας αναμνήσεις όπως τότε.

Οι μπίρες της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας αφηγούνται ιστορίες που «γεννούν» έντονα συναισθήματα, παρακινούν τους ανθρώπους να κάνουν ένα μικρό βήμα για να έρθουν κοντά στους δικούς τους, να ανακαλύψουν τη δική τους «γυμνή αλήθεια», να ζήσουν στο σήμερα αυθεντικές στιγμές του τότε. Κερδίζουν, έτσι, τις καρδιές των καταναλωτών, όσο και την αναγνώριση των ειδικών της επικοινωνίας.

Όπως δήλωσε ο Laurent Delmouly, Διευθυντής Marketing της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, «Κάθε χρόνο, εργαζόμαστε με πάθος, μαζί με τους δημιουργικούς μας συνεργάτες, για να διηγηθούμε ιστορίες που «γεννούν» δυνατά συναισθήματα. Δουλεύουμε με ενθουσιασμό και δίψα για δημιουργικότητα για να δώσουμε ζωή στις νέες μας καμπάνιες που αναδεικνύουν την προσωπικότητα της κάθε μας μάρκας, μπίρας ή μηλίτη. Η αναγνώριση της δουλειάς μας στα Ermis Awards μας χαροποιεί ιδιαίτερα και επιβεβαιώνει την επένδυσή μας στην ποιότητα και την καινοτομία, όχι μόνο στα προϊόντα μας, αλλά και στην επικοινωνία τους στο ευρύτερο κοινό».

Βίσση για αντιδράσεις με συνέντευξη Καρβέλα: «Τι να τον δω; Αυτόν αγάπησα, αυτόν ερωτεύτηκα, αυτόν πιστεύω» (Video)

0359vissikareb0710

Βίσση για αντιδράσεις με συνέντευξη Καρβέλα: «Τι να τον δω; Αυτόν αγάπησα, αυτόν ερωτεύτηκα, αυτόν πιστεύω» (Video)

Τον ξαναγνώρισε ο κόσμος που δεν τον ήξερε, πρόσθεσε η τραγουδίστρια.

Αλκίνοος Ιωαννίδης: Δεν θα γίνει η συναυλία του στο Columbia – Η συγκλονιστική ανάρτηση για όσα ζει αυτές τις μέρες στις ΗΠΑ

Αλκίνοος Ιωαννίδης

Αλκίνοος Ιωαννίδης: Δεν θα γίνει η συναυλία του στο Columbia – Η συγκλονιστική ανάρτηση για όσα ζει αυτές τις μέρες στις ΗΠΑ

«Είδα την είσοδο της αστυνομίας στο πανεπιστήμιο Columbia» - Ο Αλκίνοος Ιωαννίδης ανακοίνωσε πως η…

Πώς μέσα σε 35 λεπτά ο γνωστός YouTuber Άγγελος Κυρίτσης κάνει φύλλο και φτερό το succes story του Κυριάκου Μητσοτάκη (video)

Κυριτσης Μητσοτακης

Πώς μέσα σε 35 λεπτά ο γνωστός YouTuber Άγγελος Κυρίτσης κάνει φύλλο και φτερό το succes story του Κυριάκου Μητσοτάκη (video)

Ένα βίντεο περίπου μισής ώρας που «τσακίζει» όλη την πορεία του Κυριάκου Μητσοτάκη

Ιρανός αθλητής του ΜΜΑ κλώτσησε ring girl, έχασε τον αγώνα και στο τέλος έφαγε και ξύλο από τους θεατές (video)

ΜΜΑ

Ιρανός αθλητής του ΜΜΑ κλώτσησε ring girl, έχασε τον αγώνα και στο τέλος έφαγε και ξύλο από τους θεατές (video)

Η γυναίκα εμφανίστηκε αιφνιδιασμένη από τη συμπεριφορά που είχε ο αθλητής και τον πλησίασε για…