Newsroom

Newsroom

"Ακονίστε" δάχτυλα και ποντίκια! Έρχεται dislike στο Facebook!

Το πολυθρύλητο “dislike” button φαίνεται πως πλησιάζει στο Facebook, όχι όμως με τον τρόπο που περίμεναν οι περισσότεροι. Έχουμε εξηγήσει άλλωστε στο παρελθόν ότι το δίκτυο δεν έχει κανέναν απολύτως λόγο να ακούσει τους χρήστες του σε αυτό το θέμα, αφού η προσθήκη του θα συνιστούσε εμπορικά λανθασμένη απόφαση.

58c81dd41dc524b2348b45b5

Την τελευταία φορά που ακούστηκαν σχετικές φήμες μάλιστα, το Facebook προχώρησε στην προσθήκη των reactions, εικονιδίων τύπου emoji δηλαδή τα οποία τα μέλη μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν σε καθετί έβλεπαν στο δίκτυο.

Η προσθήκη 6 ακόμα «ενεργειών», πέραν του “like” μάλιστα, κρίθηκε άκρως επιτυχημένη αφού τον τελευταίο ενάμιση χρόνο, η αλληλεπίδραση των χρηστών με το περιεχόμενο της πλατφόρμας αυξήθηκε ακόμα περισσότερο. Η επιτυχία των reactions στο Facebook αποτέλεσε παράλληλα και το διαβατήριο για τη μετάβασή τους σε ακόμα μία εφαρμογή της εταιρείας, το Messenger, μόνο που εκεί στην… παρέα θα προστεθεί ακόμα μία ενέργεια. Όπως υποστηρίζουν λοιπόν δημοσιεύματα από την αντίπερα όχθη του Ατλαντικού, το Facebook πειραματίζεται με τα reactions και στο Messenger, έχοντας ωστόσο προσθέσει σε αυτά και το “dislike”!

Ουσιαστικά το “thumbs down” έρχεται να αντικαταστήσει το «όχι», επιτρέποντας στον χρήστη να δηλώσει τη διαφωνία του με κάτι που μόλις διάβασε με έναν πιο… πολύχρωμο τρόπο. 

Μη στέκεστε στο αν όντως εξυπηρετεί κάτι, δεδομένου ότι η λέξη «όχι» αποτελείται στις περισσότερες γλώσσες από 3-4 γράμματα: πρωταρχικός στόχος του Facebook είναι να κάνει την αλληλεπίδραση των χρηστών με το περιεχόμενο των εφαρμογών του όσο το δυνατόν ευκολότερη και σε κάθε περίπτωση το πάτημα ενός κουμπιού υπερισχύει της πληκτρολόγησης, δύο, τριών ή τεσσάρων γραμμάτων. Στο Instagram βασιλεύει η φωτογραφία που εξ ορισμού ισοδυναμεί με χίλιες λέξεις (εντάξει, υπάρχει και το “like”), οπότε στο Messenger ακολουθείται η πεπατημένη του ίδιου του Facebook.

Ένα σημαντικό θετικό στοιχείο της προσθήκης αυτής, αφορά την εξοικείωση των χρηστών: με τους τελευταίους να χρησιμοποιούν εδώ και μήνες τα συγκεκριμένα «κουμπιά» στο Facebook, θα τα «αγκαλιάσουν» και στο Messenger σε χρόνο μηδέν. 

Επί του παρόντος βέβαια, η εν λόγω λειτουργία βρίσκεται υπό δοκιμή, με τους μηχανικούς του δικτύου να συλλέγουν εντυπώσεις. Η λογική λέει πως κάποια στιγμή αργότερα μέσα στη χρονιά θα δώσουν το «ΟΚ» για να διατεθεί σε όλους τους χρήστες.

Αξίζει πάντως να αναφέρουμε πως παρόμοια λειτουργία (emoji δηλαδή) προσφέρει εδώ και πολύ καιρό το Slack, ένας εκ των κύριων ανταγωνιστών του Messenger στην αγορά των messaging πλατφορμών…

Πηγή: popaganda.gr